mobile fish and chip van oxford casus app zum handy orten iphone app espion come trovare un nome dal numero di cellulare
oogbehandeling/ oogproducten/ wallen/ vermoeide ogen/ rimpels/ vochtophoping/ donkere kringen/
 
 
Gymnastiek voor de ogen en tegen rimpels.

Verzacht vermoeidheid van de ogen
 
focus iedere 20 minuten 15 seconden lang met de ogen op een object aan de andere kant van de kamer.
Dan op een object dichtbij 10 of 15 seconden.
Knipper een paar keer en sluit de ogen.
Adem diep in en uit en ontspan je. Herhaal dit 5 maal.

Vermindering van spanning
 
Doe je ogen zo dicht mogelijk.
Knijp ze stevig dicht zodat je de spieren voelt aanspannen. 3 seconden vasthouden, snel loslaten en ontspan de spieren.
Nu strek je de ogen door ze wijd te openen. 3 seconden vasthouden en rust dan.
Vervolgens knipper je een paar keer met je ogen. Herhaal dit 5 maal.

De volgende oefening versoepelt je extra-oculairspieren die verantwoordelijk zijn voor je oogbewegingen.
 
Beweeg je ogen met de klok mee, rol je ogen tot de grenzen van je gezicht.
Niet overdrijven!
Eerst met de klok mee, 2 maal.
Daarna tegen de klok in, 2 maal.
Wanneer je klaar bent knipper je een paar keer snel.

Dagelijks herhalen voor een mooi zicht in samenwerking met de oogproducten van Sothys.

Inloggen Webshop



Wachtwoord vergeten?

Registreren